בטקס חגיגי אברהם בצלאל מונה לחבר מועצת העיר ירושלים

אמשיך לדאוג ולסייע לכל פונה ונדרש, ובמיוחד לעמלי התורה, בחורי הישיבות ואברכי הכוללים, אוכלוסייה יקרה ואצילה אשר גודשת את היכלי התורה הפזורים לרוב בירושלים, ואשר מוותרת מבחירה על מותרות החיים, בכדי לשקוד על תורת הנצח, אהיה לכם לעזר ולאחיסמך, וארתום את מרצי וכוחי לרווחתכם הרוחנית והגשמית
איתי גדסי 3 Comment on בטקס חגיגי אברהם בצלאל מונה לחבר מועצת העיר ירושלים

אברהם בצלאל, שהיה עוזרו של סגן ראש העיר ירושלים צביקה כהן מונה אמש לשמש כחבר מועצה מטעם ש"ס • בצלאל: אני שמח על הזכות שנפלה בחלקי להמשיך יחדיו בפעילות מבורכת למען הציבור ובשיתוף פעולה הדוק ולהביא להישגים נוספים

אמשיך לדאוג ולסייע לכל פונה ונדרש, ובמיוחד לעמלי התורה, בחורי הישיבות ואברכי הכוללים, אוכלוסייה יקרה ואצילה אשר גודשת את היכלי התורה הפזורים לרוב בירושלים, ואשר מוותרת מבחירה על מותרות החיים, בכדי לשקוד על תורת הנצח, אהיה לכם לעזר ולאחיסמך, וארתום את מרצי וכוחי לרווחתכם הרוחנית והגשמית
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמש התקיימה ישיבת מועצה בעיריית ירושלים בה מונה אברהם בצלאל, מי שהיה עוזרו של סגן ראש העיר צביקה כהן לחבר מועצה.

בצלאל, כך אומרים מקורביו, איש עשייה ידוע, אשר עשה כברת דרך משמעותית בעשייה ציבורית ומי שסייע לסגן ראש העיר ומחזיק תיק חינוך חרדי צביקה כהן בתחום החינוך החרדי בירושלים בכלל ושיבוץ בנות בסמינרים בפרט.

בצלאל מונה אמש לחבר מועצת העיר מטעם סיעת ש"ס בירושלים. בצלאל בוגר ישיבת בית שמואל ומיר ברכפלד ותלמידו הקרוב של ראש הישיבה הרב נפתלי צבי פינקל זצ"ל וכן ממקורביו של המשגיח רבי אהרון חדש שליט"א.

בצלאל כיהן עד לאחרונה כחבר הנהלה במינהל קהילתי "נווה יעקב" ומוכר לכלל תושבי השכונה כשליח ציבור אמיתי הדואג לכלל תושבי השכונה בכל נושא ובכל שעה. בבחירות האחרונות לעיריית ירושלים הוצע לו על ידי יו"ר התנועה שר הפנים אריה דרעי לכהן כחבר מועצת העיר, אולם בעצת רבותיו סירב למינוי. מיד לאחר הבחירות התמנה בצלאל לכהן כראש לשכת צביקה כהן והופקד על טיפול בנות הסמינרים, מה שהקנה לו שם טוב. בתקופה זו אף עבד בצלאל מסביב לשעון וסייע לכל פונה ובפרט לרווחת המוסדות החרדיים.

בנאום שנשא הערב מיד לאחר הצהרתו כחבר מועצה מן המניין אמר בצלאל: "מסדרונות העירייה אינם זרים לי, הם מוכרים לי לפני ולפנים, עם כולם היו לי שיתופי פעולה מבורכים ובכוונתי להמשיך ולפעול כאיש אחד בלבד אחד, תוך שילוב כוחות עם כל הנציגים למען המשך עשייה מבורכת לתושבי ירושלים בכלל ולבני התורה בפרט".

בצלאל הדגיש כי הוא מתכוון בעיקר לעזור ולסייע לעמלי התורה: "אמשיך לדאוג ולסייע לכל פונה ונדרש, ובמיוחד לעמלי התורה, בחורי הישיבות ואברכי הכוללים, אוכלוסייה יקרה ואצילה אשר גודשת את היכלי התורה הפזורים לרוב בירושלים, ואשר מוותרת מבחירה על מותרות החיים, בכדי לשקוד על תורת הנצח, אהיה לכם לעזר ולאחיסמך, וארתום את מרצי וכוחי לרווחתכם הרוחנית והגשמית".

עוד הוסיף בנאומו: "הבוקר עליתי לקברו של מייסד תנועת ש"ס מרן פאר הדור הרב עובדיה יוסף זיע"א, ולקברו של דודי הגדול מרן הרב בן ציון אבא שאול זצוק"ל, והתפללתי שיתנו לי את הכוח ויעתירו עבורי שאזכה להיות שליח נאמן".

בסיום נאומו הודה לנשיא מועצת חכמי התורה מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שליט"א ואמר "זכיתי לקרבתו ולהדרכתו הצמודה, ייתן ה' שיאריך ימים על ממלכתו וימשיך להנהיגנו מתוך בריאות איתנה".

כמו כן הודה לשר הפנים אריה דרעי ואמר: "מודה לשר הפנים הפריפריה הנגב והגליל יו"ר התנועה על האמון הגדול אשר נותן בי, על עצותיו המחכימות והכוונתו הרצופה בכל שעה ושעה, ועל כך שהוא מהווה עבורי דמות מופלאה של מנהיג ציבור, שלוחא דרבנן, המסור כל כולו למען הכלל תוך ראייה חדה, שכל ישר והארת פנים. יישא ברכה מאת ה', וימשיך להגביר חיילים לתורה ולתעודה ולהשיב את עטרת תפארת ספרד ליושנה".

לסיום הזכיר את יו"ר סיעת שס המקומית סגר"ע צביקה כהן אשר מחלים בימים אלו מניתוח מורכב שעבר ואמר: "יעמוד על הברכה, ידידי ואהובי יו"ר הסיעה וסגן ראש העיר הרב צביקה כהן שליט"א, שאף על פי שכרגע בשל מצב בריאותו נמנע ממנו להשתתף עמנו, הוא האיש אשר הביא לסיעת ש"ס בירושלים את הודה ותפארתה בעשייה נחושה ומבורכת בכל התחומים. זכיתי לעבוד לצדו וללמוד מכישרונו המיוחד וממאור פניו. ברצוני להודות לו מקרב לב על ההזדמנות זו ועל כך שפעל ודחף רבות להוציא לפועל מהלך זה. אני שמח על הזכות שנפלה בחלקי להמשיך יחדיו בפעילות מבורכת למען הציבור ובשיתוף פעולה הדוק ולהביא להישגים נוספים. בהזדמנות זו אאחל לו מעומק הלב רפואה שלימה בריאות איתנה ונחת עד בלי די".

כמו כן הזכיר בצלאל את חבר הכנסת החדש מיכאל מלכיאלי שאותו הוא מחליף במועצת העיר: "תודתי העמוקה נתונה לידידי ומכובדי, המשמר היוצא, חבר הכנסת הרב מיכאל מלכיאלי, אשר ידיו רב לו בעשייה ענפה ומכובדת בעיריית ירושלים. לא קל להיכנס לנעליו הגדולות אך אני תקווה שאוכל להמשיך בדרך העשייה והמסירות כפי שסלל לנו".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    משהו יודע אם הוא הבן של הגאון רבי שמואל בצלאל מראשי ישיבות פורת יוסף?

  2. 2

    הרב אברהם בצלאל מוכר היטב מתחילת דרכו בישיבת מיר, תלמידו הקרוב של ראש הישיבה הנערץ הרב (-נפתלי-) נתן צבי פינקל זצוק"ל!
    בצלאל היה שם תמיד, לעזור לכל פונה – בבית רה"י, בגמ"ח בית ישראל, בת"ת הישיבה ובכל תחום אחר,
    כה לחי!!